pondělí 19. září 2011

Diskutéři na islamistických webech vyhrožují Česku svatou válkou

Muslimští diskutéři volají po džihádu proti České republice a chtějí hlavu ďábla, který zde sídlí. Tak skončilo vymáhání poplatku za instalaci F-ART CMS.
Diskutéři na islamistických webech vyhrožují Česku svatou válkou
Zdroj: iDNES
Zdroj obrázku: Idea go / FreeDigitalPhotos.net

Důvodem rozčilení islámských diskutérů je flamewar, který v diskusi na nejmenovaném diskusním serveru rozjel významný podnikatel Radek Hulán, který v teologickém topicu napsal následující příspěvek:

"Muhammad používá můj systém pro řadu projektů osobních, zájmových a firemních. Na fóru i na emailu jsem mu zodpověděl řadu dotazů. Slíbil mi, že si koupí i něco z mých komerčních produktů (nechtěl jsem to, sliboval mi to na emailu několikrát sám od sebe), a nakonec to dopadlo tak, že při osobním meetingu mi tento prolhaný človíček, co jen rád bere, není schopen ani kamarádsky koupit jeden drink. No, budiž, je to ještě mladý zmrd, nicméně, jeho reakce na to, že už nebude dostávat zdarma podporu mě docela zaskočila. Je to mladý komunista? Navíc si na všech instalacích mého systému zmodifikoval patičku tak, aby ukazovala na jeho mini-firmičku, a smazal odkaz na můj web. Typický zmrd."

Všechny diskutující, kteří se proti tomu ohradili, setřel tím, že mají nízké IQ, malý penis a vydělávají tisíckrát méně než on a jsou pubertální levicově orientované socky. Bohužel z celého incidentu nevyplynulo, že nebyla řeč o islámském prorokovi, nýbrž o nositele stejného jména, toho času dovozce datlí z Alžírska.

Žádné komentáře:

Okomentovat