pondělí 11. července 2011

Banky chtějí vyhnat klienty z poboček

Banky se poslední dobou velice tahají o klienty a předhánějí se v nabízení svých služeb, zejména prostřednictvím schůzek na pobočce - a to klienty dost unavuje. Studie navíc prokázaly, že značná část bankovních loupeží se odehrává právě na pobočkách. Aby tomu banky zabránili, rozhodli se klienty na pobočky nelákat - naopak.
Banky chtějí vyhnat klienty z poboček
Zdroj: iDNES.cz
Zdroj obrázku: graur razvan ionut / FreeDigitalPhotos.net

Banky už tedy nehoní své klienty na pobočky, ale naopak je vyhánějí. Za tímto účelem byla zřízena speciální oddělení, inscenující falešná přepadení, při kterých jsou lupiči ke klientům obzvláště hrubí. Jinde zas přestali pobočky uklízet, případně začali mydlit schody, případně nechávají na chodníku před pobočkou zřídit příkop s krokodýly. Méně kreativní banky pouze instruují ostrahu, aby klienty z poboček vykazovala.

Banky si od toho slibují, mimo naplnění přání klientů, zvýšení produktivity práce a snížení stresu svých zaměstnanců. Zaměstnanci, kteří za den obslouží méně klientů jsou totiž daleko odpočatější a tedy i výkonější a spokojenější.

Pokud se i přesto chystáte do banky, můžete se těšit i na další milá překvapení, která si bankéři prozatím nechávají v záloze.

Žádné komentáře:

Okomentovat